Siirry sisältöön

Artikkelit

RSS
  • 5 vinkkiä parempaan palautumiseen ja jaksamiseen
    15 toukokuu. 2020

    5 vinkkiä parempaan palautumiseen ja jaksamiseen

    Omasta jaksamisesta ja stressin säätelystä puhutaan paljon. Suosituksi on noussut viime aikoina esimerkiksi erilaiset palautumista mittaavat välineet. Mutta, millä keinoin voimme vaikuttaa kehomme palautumiseen?   1. B-ryhmän vitamiinit avainasemassa hermostontasapainottamisessa Stressaantunut keho kuluttaa paljon B-vitamiineja. B-vitamiinit toimivat yhteistyössä keskenään, joten yhdistelmä kaikkia...

    Lue nyt
  • Ruokavalio ja ravintolisät unen tueksi
    15 toukokuu. 2020

    Ruokavalio ja ravintolisät unen tueksi

    Ruokavaliolla on merkittävä rooli unen kannalta. Tasapainoinen ruokavalio, joka sisältää tarpeeksi proteiinia, hyviä hiilihydraatteja ja rasvoja, antaa rakennuspalikoita elimistölle hyvään uneen. Lisäksi tasainen verensokeritaso auttaa nukkumaan rauhallisesti.    Mistä unettomuus johtuu? Vaivaako stressi, pelko tai suru? Oletko ylivirittyneessä tilassa ja...

    Lue nyt